Urladdning

Dags för racern att få lite luft idag. Sambon, jag menar min make föreslog utetur istället för mina tänkta intervaller i källaren. Bra ide visade det sig. Gick tungt ut, motvind och tappade snittfart men känslan av att ligga och trampa lätt hem med vind i ryggen i dryga 35 km i timmen slår det mesta.

Det har varit och är fortfarande mycket stök i mitt huvud och få saker får mig så lugn som lite mjölksyra i kroppen, stumma ben och flås med öppen mun.

Inser att cykelgarderoben behöver uppdateras dock, körde idag i ett par av min mors gamla cykelbyxor. Vadderingen är sådär. Måste hitta snygga kläder till vettigt pris, omöjligt? Utbudet cykel och tjej tycker jag är sådär. Får inte se för snabb ut, det är farligt tycker jag. Cykel innebär nörderi det vet jag dock.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Blev lite intresserad vart du finner dina cykel kläder!! =) Rolig Nicke Nyfiken tröja, tycker jag =) Vart har du hittat den?! =)



En annan ska bara cykla tjej vättern men tänkte att man kanske får mer smak av de hela!! De hoppas ju jag på . .=) Verkar så kul när man ser alla andra som cyklar!! Om inte annat så borde de ju vara bra för benen!!hahaha jag om motion!



// Jennie J

2012-04-20 @ 22:23:29
Postat av: Cissi

Denna kommer från primal wear de har roliga men lite dyra. www.foska.com har också lite kul prylar.



Jag började med tjejvättern typ 1998, sen har det blivit några mil efter det. Love it!

2012-04-20 @ 22:51:27
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0