Pestobröd

Hittade ett par burkar pesto i kylen som passerat bäst föredatumet en smula men fortfarande kändes ok. Vad göra? Kom på att jag sett ett pestobröd på fröken Lagerhults blogg.

Vad göra? Testa såklart.

Hunnit med ett bak av frallor också tidigare i dag. Baka är lite min avkoppling tror jag. Pallar inte att sitta och kolla film eller läsa speciellt mycket böcker som kräver fokus (adhd?). Får ofta hör att jag är så energisk och så vidare men det är liksom mer stressande för mig att sitta rakt upp och ner på en stol och slappna av. DET är stress på hög nivå det! Nej tacka vet jag baka och måla det funkar prima.

Wish me luck med pestobrödet!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Nämen, vad trevligt att du provar ett av mina bloggrecept! Hoppas du gillade det :-)

2011-04-01 @ 21:32:24
URL: http://www.lagerhult.se
Postat av: Cissi

Blev galet stora bara, slutade liksom aldrig jäsa. Men goda!

2011-04-02 @ 22:53:19
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0