Ny brevvän?

Jag och Försäkringskassan börjar snart kunna kalla vår relation för "brevisar". Idag fick jag tre olika brev från dem i posten, shit nu la de ribban högt för mig att svara på detta.

Det bästa är också att man oftast får utbetalningsbeskedet iallafall ett gäng dagar efter att man fått sin utbetalning. Vad är meningen undrar jag? Jag får lägga en lapp i förbättringslådan hos dem tror jag allt.

Men brevisar är alltid kul, får mig att känna mig som 13 igen.

Börjar för övrigt tro att jag är skengravid, det kanske bara är laktosmage jag har?

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja här undrar jag med vad som komma skall... Är det ens något däri? ;) (storleken på min mage säger mig dock att något måste ut snart) Ni hinner garanterat före oss iaf, men det hade ju varit kul och köra förlossningsracet samtidigt! :) Kram Helena

2011-03-31 @ 08:23:05
Postat av: Cissi

Vi ses säkert inne på förlossningen! :)

2011-03-31 @ 12:12:33
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0