Jaha

dsc00235 (MMS)

Tog en liten "power walk" på ca 9000 steg. Inte för att det är skönt, inte för att det känns bra utan kort och gott för att få ut bebis. Men jo lite skönt var det allt, smärta kan vara väldigt motiverande ibland. Meddelas även att jag passerat vikten jag hade då jag väntade Molly, inte så knuschlig med sånt. Det finns inga alternativ till att dessa 76 kg ska förbli på denna kropp kan jag meddela. Blir tight med beach 2011, men vi kan väl sikta på ett år iallafall, det är realistiskt. Det är helt galet vad den fantastiska kroppen klarar av, en viktökning på dryga 20 kg och det jag egentligen känner av lite är ryggen och fötterna. Fantastiskt! Siffror från "power walken" (för pulsmätaren ska ju vara på då man tränar: Tid: 1 tim 06 min 31 sek Maxpuls: 150 Snittpuls: 130 Kcal: 412/55% fett


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du... Jag har fått tipset att "vila ut" bebis... Testat det...? ;-) Äsch, jag vet inte om jag tror på något sätta-fart-på-det-hela-tips, och vila verkar inte riktigt vara din melodi... Förstår att det känns lite...hopplöst, men du, plötsligt händer det, på riktigt, även fast man inte tror det, och varje minut är en minut närmare bebis....



Borde jag kanske kolla när du postade det här inlägget, du kanske redan är på G..? Lycka till iallafall, jag är verkligen lite lite avundsjuk på er som får vänta igen....

2011-04-06 @ 12:41:29
Postat av: Cissi

Vila? Jag vilar ju hela nätterna och det händer inget. Man undrar bara varför. Är det verkligen så trivsamt därinne?



Tror väl inte heller på alla teorier om att få igång det, MEN efter snart två veckor är jag redo att testa både det ena och andra...haha. Desperat? japp

2011-04-06 @ 19:14:40
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0