Garagestrul

I morse då jag som vanligt var ute i sista sekund och skulle in till stan för att leda mamma/barnjympa på Friskis stötte jag på ett litet litet problem. Utanför garaget står ett släp lastad med vår gamla vedpanna och lite annat metallskrot. Det står precis lite för mycket ivägen för att jag ska kunna få ut bilen ur garaget. Min sambo och de andra snälla personerna som hjälptes åt att bära ut pannan tänkte att det var ett mycket bra ställe att ställa ett 300 kgs släp på. Det blev inte jag som ledde mamma/barnpasset idag om man så säger... Det är andra gången i mitt liv jag blivit inparkerad i mitt egna garage, hur vanligt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vanligt och vanligt.. det kanske beror på vem man bor tillsammans med?! :)

Måste säga att jag hade nog varit måttligt road av att bli instängd på det viset när jag skulle iväg..

2009-05-08 @ 07:27:10
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick Mankan stryk på kvällen eller???

2009-05-08 @ 14:23:05
Postat av: Cissi S

Linda; Jag var mycket annat än glad i stundens hetta, men påminde mig snabbt om hans andra fantastiska kvaliteter.



Och nej, Mankan fick inte stryk, han fick köra släpet till tippen som straff... :)

2009-05-08 @ 21:07:50
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0