En smula överanalyserande

Vi har ju nu en ny fin vagn en Emmaljunga Scooter. Smidig men ändå stabil. Nackdelen med den är väl då kanske att det inte går att vända den så barnet ser dig utan Mollan sittar framåtvänd hela tiden. Jag tror inte att detta är något problem, men nu såhär i efterhand då vi sålt den andra vagnen får jag lite ångest att hon typ ska få men för livet för att hon sitter framåt, eller iallafall kanske bli lite kriminell... Alla intryck, utvecklingsböcker som säger att barn inte ska sitta framåt förräns de är 3 år osv.

Så nu sitter jag och kollar Blocket för en "skräpvagn" till billig peng där hon sitter vänd mot sin förare. Varför kan hon inte bara säga om hon kommer få grova men för livet i den vagnen hon har nu. Är jag bara lite paranoid nu eller?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Möjligtvis lite paranoid.. :) Tror man ska ta en del saker man läser med en nypa salt. Gissar att hon säger ifrån om hon absolut inte gillar att sitta framåtvänd! :)

Men en skräpvagn är ändå lite bra att ha.. särskilt sen när hon ska börja på dagis.. ja, eller dagmamma om ni nu väljer det.

2009-03-04 @ 19:47:36
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har en scooter och Ingrid älskar den! Tänker att Ingrid lär ha fått en hel drös med men för livet om man ska gå efter alla "regler" som finns att följa, ett mer eller mindre kan inte göra någon större skillnad..;-)

2009-03-05 @ 06:45:15
URL: http://samuelssonsund.blogg.se/
Postat av: Calle

Kolla på dig själv eller Mankan... Satt ni med ansiktet mot Mamma eller Pappa när ni var små??

Ni blev ju ganska normala menar jag!!:)

2009-03-05 @ 08:30:53
Postat av: Cissi S

Nu känner jag mig lite lignare då! :) Calle, du tycker verkligen att Mankan är normal? Att jag är normal är ju självskrivet, men Mankan? Han måste verkligen ha suttit framåt det är jag helt övertygad om...

2009-03-05 @ 08:42:30
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Mankan

Man ska va glad att man är som är...när man inte är som man ska...



Cissi akta dig för fisken..

2009-03-05 @ 08:53:40
Postat av: Annica

det står så j***a mycket i böcker och tidningar. Har för mig att Hitler också skrev en "jag vet bäst"-bok...???

2009-03-08 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0