Framsidan?

Samtal efter ett par glas vin i soffan. Magnus har råkat komma åt nån knapp på datorn och hela utseendet på skärmen har blivit minimal, ja heeelt och hållet omöjligt att se faktiskt. Speciellt efter ett glas eller två av den röda sorten.

M: Men du måste gå ut på framsidan för att ändra inställningar!
C: Framsidan???
M: Ja ja skrivbordet kanske det heter dårå.

Snillen spekulerar och låt oss bara säga så att det är min sambo som kallas it smart på jobbet! Haha vilken bluff! Jag trodde jag skulle behöva gå ut på framsidan av huset för att ändra utseende på skärmen, jobbigt värre.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Har han utnämnt sig själv som it-smart på jobbet undrar jag? Visst att han klår M.C med hästlängder, men mycket mer än så vet jag inte... ;)

2009-07-15 @ 23:26:54
Postat av: Linda

Haha, it-snille... jag garvar ihjäl mig!! :)

2009-07-16 @ 08:40:34
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Cissi S

Helena: Jag är rätt säker på att it guru är han högst bland säljarna och då främst MC tippar jag. :)

Linda: Sen meddelade han även att jag kunde gå in under "utställning" och ändra. Tror han menade inställningar, säljskadad!

2009-07-16 @ 09:27:54
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0