Om man ser det såhär

Jag försöker allt som oftast se det positiva i allt som sker, så även med magsjuka. Listan kommer nedan, har jag glömt nåt hjälp mig gärna att fylla på:

* Man har en superursäkt för att låta hemmet förfalla totalt, strunt i disk, tvätt osv.
* En viktnedgång på 4 kg på två dagar är inte helt illa.
* All mat man sparar eftersom man inte törs ta en bit i munnen för att veta om det ska ut uppe eller nere inom loppet av en kvart.
* De flesta är otroligt medlidsamma med en magsjuk (inte helt villiga att komma hem och besöka dock... minus där då)
* Den första duschen man tar har aldrig känts bättre (mot slutet av magsjukan dock om man tar den för tidigt leder det bara till trubbel)

Se där det är inte så illa och idag har jag faktiskt vågat mig på två rotade mackor som faktiskt verkar vilja stanna kvar, är jag frisk nu?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag hoppas verkligen att du är frisk nu. Stackars, stackars dig som blev magsjuk när Magnus var bortrest. Fick du hjälp med Molly eller har du klarat det helt själv?

2009-01-13 @ 10:54:24
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Cissi S

Jag har klarat mig själv... (snyft, snyft) Försökte lite med min mor, men hon var föga intresserad av att åka till en magsjuk och hälsa på... Idag är det nästan bra!

2009-01-13 @ 12:49:58
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag tycker att du är helt fantastisk. Jag kan knappt ta hand om mig själv när jag är magsjuk.

2009-01-16 @ 08:20:09
URL: http://ostring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0