En fin uppgift

Igår var jag på stickcafé. Man kan säga att min uppgift var att hålla nere medelåldern. Men det var kul, blir förbannad att jag inte kan sticka lika bra som tanterna bara, men de har nog övat lite längre än jag? Men jag blir arg iallafall (rabblar mantra: Livet är inte en tävling, livet är inte en tävling...) Men jag kan liksom inte be om hjälp utan fejkar att jag har stenkoll (funkade hyffsat) och sen sitter jag uppe till ett och stickar den förbannade mössan till Molly. Men jag är grymt nöjd, den blev fin med hemmagjord boll på toppen och allt! Magnus tycker jag är modig som åker på konstiga grejer. På IKEA språk kan man säga att jag är långt utanför min komfortabla zon!



Lyckades inte vända rätt kortet så i vanlig ordning, vrid lite på huvudet (strcäker ut skönt i nacken också!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt hon är lilla Molly :) Och mössan var ju jättefin, jag tror att du är minst lika duktig som tanterna!!

2009-01-27 @ 15:51:31
Postat av: Lina

trött jag blir, namnet försvinner alltid hux flux!

men det var jag som skrev....:)

2009-01-27 @ 15:52:19
Postat av: Anna Strand

Duktig du är Cissi!

Du kan få sticka en till Alvin oxå, han o jag har lika stort lr litet huvud.. Vet inte hur man ska se det riktigt =)

Ska vi ta en fika ngn dag? Jag har fixat lgh på Ängvaktarvägen nu så jag flyttar i april lr maj, superskönt!

Kram kram

2009-01-27 @ 18:45:16
Postat av: mailis

Vad duktig du är!! det syns att Molly är stolt över sin mamma!

2009-01-27 @ 19:49:50
Postat av: Cissi S

Ni är för söta allihopa! Anna; Självklart fika, du vet jag kan ju typ närsomhelst, är ju alltid ledig! ;)

2009-01-27 @ 22:42:56
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0