6månaders dag

Här går det undan må jag säga, 6 månader fyller det lilla livet idag. Det har vi firat med långpromenad i snön.

Igår var det besiktning som Cilla brukar uttrycka det. Läkaren Barbara med det något ryska efternamnet bedömde henne på knagglig svenska som godkänd på alla kriterier. Det där med att man ska titta eftertappad leksak satt kanske inte helt klockrent, men hon var snäll mot oss och satte ok! Molly fattar inte helt hundra att man ska titta efter en leksak någon släpper i golvet trots timtal av övande! Men rulla runt och sitta kan hon fint minsann!

Har även fått äran att ta över min "Gröna bok" från min egen uppväxt och konstaterade att jag vägde 6,5 kg vid 6 månader. Tycker ibland att Molly är lite nätt, men med sina dryga 7,2 kg känns det ok. Vad var jag för en liten mask egentligen? Mamma, fick jag ingen mat?


Kommentarer
Postat av: Vincent +päron

Grattis stora damen!

2009-02-11 @ 20:28:11
Postat av: Cissi S

Vi tackar och bockar! Hört rykten om att Vincent ringer Mallo nu!

2009-02-13 @ 23:19:50
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0