Swisch, 6000 spänn på ett bräde

Det är inte på något sätt svårt att spendera pengar. Lördagen firades med IKEAbesök, som tog ungefär halva dagen eftersom det är första gången sen Molly föddes som jag besöker min arbetsplats! Lyckades i kön ut övertala ett par att använda snabbkassan där man scannar sina varor själv, så smidigt för att propagera lite till!!! Längtar till jobbet och skulle mycket väl kunna tänka mig att ta lite extrapass snart, men jag lugnar mig till efter nyår iallafall...

IKEA resulterade i bland annat en ny bäddmadrass, vi kommer sova som kungligheter i natt hela familjen (Två katter och tre människor som sover tillsammans i sängen, jag vet vi är lite knäppa men det är så mysigt).

Blev även en tur till ICA Maxi i Kumla. Den lilla turen resulterade i det längsta kvittot på 2800 kr drygt, hur kunde det ske? De ska ju vara billigast i Närke ju... Nu är iallafall kylen till bredden full och som Magnus sa: "Man känner sig aldrig så rik som när man öppnar en full kyl"



Kommentarer
Postat av: Cilla

Mycket smidigt det där med självscanningen. Jag har redan utnyttjat den möjligheten tre gånger då IKEA är mitt andra hem :)

Vi köpte också ny bäddmadrass innan Milla föddes. Det är helt värdelöst att ha två bäddmadrasser (en var) när man har barn sovandes i sängen. Vi köpte den dyraste dessutom, lite lyxigt ska man väl ha det ;)

2008-10-11 @ 22:46:23
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Cissi S

Vi nöjde oss med den näst dyraste, det fick banne mig räcka. Man ska inte ligga och dra sig för länge i sängen... ;)

2008-10-12 @ 00:10:38
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0