Bilhistoria

Min första var en sån fast grön...



Min andra var en sån...



Min tredje var en sån (min älskling, grät när jag sålde den)...



Min fjärde var en sån...



Och nu har jag bil igen... Eller till låns iallafall, en sån...



Världen sötaste Opel kadett GT (GT betyder tydligare lite sportigare vad jag kan förstå). Den är från 1988 och har gått 3000 mil drygt bara. Ingen servo, vilket gjorde att jag höll på att orsaka ett smärre traffikkaos då jag skulle fickparkera på Hallsberg igår. Här är man van att ratta med en hand men det är bara att glömma! My God, man får ta i för att ratta runt den lilla pärlan. Det sötaste av allt med den är att det finns tre sånna speciella fack för att förvara sina kasettband i under radion, otroligt praktiskt. Molly verkar ha godkänt den så nu har brudarna ett nytt åk, watch out! Tips på bra kasettband nån?

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag har ett bra blandband med bl.a

Wet wet wet, Scorpions, Abba och e-type!!

2008-10-16 @ 22:09:32
Postat av: Cissi S

Perfekt Danne, är Wind of change med? En klassisk ballad! :)

2008-10-17 @ 13:00:53
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0