Påminnelse till mig själv

Nästa år då det är dags att ta kort på Öppna förskolan är det absolut Magnus som går iväg! Bara så att jag kommer ihåg det! Herregud, ungar  överallt, alla ska le, inte dregla och absolut inte kräkas osv... Som en mamma sa; "Man har ju säkert tusen bilder med digitalkameran som är bättre än denna, men ändå envisas vi med det här..." Och vi som bara har en unge! Jag ger en stor eloge till alla de som har två eller flera barn, de har lixom dubbelt upp! Starkt gjort!

Men som sagt nästa år är det definitivt Magnus tur, nu har jag gjort mitt! :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Håller med. Detta var sista gången. Nästa år får Marcus ta det och sedan kan jag gnälla på barnomsorgen om det inte blir bra.

2008-11-13 @ 05:58:56
Postat av: Cissi S

Ann-Mari, du vet att du kommenterade detta 5:58 va? Tidigaste kommentaren någonsin! ;)

2008-11-13 @ 22:09:58
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0