Jag vann inte...

...bowlingen ikväll, men vi var där för att ha roligt (inbillade jag min tävlingsinstinkt!). Det var riktigt roligt och jag saknar mina jobbarkompisar mer än någonsin! Min kära kollega vann såklart, men efter nogrannt övervägande är jag glad för hans skull. Eller?! Åhhh, jag är en sån tävlingsmänniska, men bollsporter är lixom inte min grej. Jag ska börja kasta bollar på Molly redan nu för att öva upp henne tror jag allt... Fröken Molly har för övrigt ätit sin första portion mat ikväll, gröt!


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Duktig Molly! Tyckte hon att det var gott?

Bosse bajsade igår, två hårda kottar på morgonen och mer på kvällen. Stackars liten, grät gjorde han. Två stora skedar plommon på kvällsgröten igår. Får väl se vad som händer idag ;)

Vad märkligt!!! Detta är vad som rör sig i huvudet nuförtiden, det trodde man inte för några år sedan.

2008-12-04 @ 07:02:32
Postat av: Linda

Åh, vad spännande med första grötportionen? Hur gick det, gillade hon det?

2008-12-04 @ 09:06:36
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Cissi S

Gröten var väl ok igår, men idag gick det inte i mer än två skedar... Ingen panik, det tar tid att lära sig gilla gröt!

2008-12-04 @ 23:02:20
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0