Let the money flow eller?

Hittills har vi gått plus rent ekonomiskt sett vad gäller vagnparken här i huset. Vi har köpt begagnat och sålt dyrare plus att vi fått en vagn också. Nu var det dags att lägga hysteriska pengar på en vagn då. Vi har köpt en Bugaboo donkey. För er som inte är helt hemma i vagnsvärlden är detta en typ sjukt dyr vagn med mycket pengar i sitt varumärke. Vagnen kostade mer än både min racer och mtb...

Jag har vart ganska anti detta "bugga" (slang för Bugaboo) träsk länge. Lattehållare hit och utbytbara suffletter dit... Meeeeen jag tar tillbaka allt, jag älskar vagnen, den är helt sinnessjukt bra hittills. Varenda liten detalj är genomtänkt. Allt är så smart att jag hänförs varje åktur.

Jag är lite besviken på mig själv dock, trodde jag var mer av en skit under naglarna sliten emmaljungavagn. Men vad säger att man inte kan vars båda typerna då? Man kan ju inte shoppa allt dyrt och nytt det håller ju inte.

Lite bättre känns det då jag byggde en koja av kartongen den levererades i iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0