Det suger med disciplin

Det suger att få komma två på träningstiden idag. Tröskelintervaller på mtb fick gå före och jag sitter snällt och väntar på att få komma iväg till gymmet innan 21.00. De som menar det är svårt att hitta tid att träna med små barn är bara lata. Alla har lika många timmar på dygnet. Prioritera!

Vill man äckelkräkas på mig nu kan jag även låta meddela att jag lagt in min egna sill idag också. Två sorters dessutom. Och bilden är grymt bloggarrangerad.

Glad midsommar! Imorgon blir det morgonträning, för midsommar är som vilken vanlig dag som helst ju.


Kommentarer
Postat av: Stina

Eller hur! Jag firade midsommar utan alkohol men med mtb-intervaller. Fokus på målet liksom :D

2012-06-25 @ 21:28:38
URL: http://www.stina-k.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0