Överlevnadstrix

Det är tur för de två liven att de är så söta annars vet man inte hur det kunnat sluta.

Treåringen har gråtit mängder med tårar och skrikit sig nästan hes idag. Det kan ha att göra med läggtiden igår, hon pallade till närmare ett. Nästa nyår lär vi av detta!

Mini är inne i nån liten närhetsfas och är som en liten igel och sover fjäderlätt.

Kombinationen av ovan två och en lite lätt utarbetad mor är inte helt optimal. Men om 11 dagar drar jag till Cuba och då kommer jag sakna ihjäl mig. Hoppas faderns tålamod är trimmat tills dess bara...

För övrigt, inga nyårslöften. Gett upp det. Konstaterar bara att 2011 gått mycket fort så jag håller i mig och laddar för 2012. Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0