Det går aaaaaaldrig - eller?

Okay, livet som tvåbarnsmor är inte helt enkelt alla gånger. Det är inte bara "hjärta hjärta och bästaste" hit och dit. Träningen är ett dilemma. Hur får man ihop det liksom? Men det får man om man VILL! Och jag vill, jag vill så otroligt mycket och då funkar det. Träning har skyhög prio för att jag ska vara en lycklig och därmed bra mamma och partner.
Kollade träningsstatistiken och känner mig ändå nöjd.
De senaste 30 dagarna har jag tränat 18 st dagar.
Jag har tagit mig runt 56,86 km.
Med en medlepuls på 145 slag i minuten.
Och förbrukat 7196 kcal. (Ca 7st 200g Marabouchokladkakor!)
17 timmar och 46 minuter har detta tagit mig.
Som en norrman sa en gång "Det man vill får man till och det man ikke vill får man ikke till!" Enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0