Tur

"The Väska" är äntligen packad (nästan iallafall). Det svåra var dock godiset till väskan. Jag är liksom inte sparatypen så inatt runt 4snåret då dottern somnat efter ett par timmar av vakenhet och nattskräck åt jag upp det sista som skulle med i väskan. 180 g Marabou Mango. Jag har verkligen INGEN disciplin vad gäller sötsaker nattetid.

Outade detta för sambon och sa att vi kanske skulle handla lite nytt godis, varpå denne meddelar att det har han redan löst. Han lät meddela att han gömt det på ett supersäkert ställe också. Vad är oddsen att detta kommer med i farten? Hur väl känner mannen mig? Hyffsat väl skulle jag nog säga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sätter en hundring på att det ligger i handskfacket!

2011-03-30 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0