Reclaim the black socks

Haha, nu har jag äntligen kommit på det. Det är sambon som snott alla mina svarta sköna mjuka strumpor. Jag passade på att bunkra upp då vi flyttade butiken i höstas. Men nu har jag sorterat tvätten denna gång och helt sonika snott tillbaka dem...

Gissar detta stjälande kommer fortgå ett tag till. Alltså hur enkelt är det att se skillnad på vanliga svarta strumpor då de åkt i torktumlaren? Det finns en variant lite längre, lite kortare, lite grövre mudd, lite mer grådassig. Kunde man kanske bara sätta häftor i de som är sambons som nån slags markering? Kanske inte så skönt dock men skulle kunna funka väl?

Bjuder på en gammal socka som ställde till det liiiiite för vår tvättmaskin. Jag spelade fantastiskt oskyldig då servicemannen var på besök och fick det på försäkringen som att det var fel på trumman. Haha! Man ska väl kunna tvätta strumpor?


Kommentarer
Postat av: Ahlskan

Mamma sydde en liten plutt med blå, grön eller röd tråd i alla när jag bodde hemma. Själv är jag inne på att Gerhard bara får svarta, erik gråa, jag vita o stina rosa... Enkelt som bara den =)

2011-03-10 @ 09:52:54
Postat av: Cissi

Du ska väl ha rosa bara? ;)

2011-03-10 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0