Prylstress

Jag måste vara lycklig som lever i ett bra land och har det så gott ställt. Jag kan nästan köpa allt jag vill ha. Lycka va?

Baksidan av myntet är alla dessa prylar!!! Ibland känns det inte som jag gör så mycket annat än att flytta runt prylar. Vika här, samla ihop där, gå upp med ditten och gå ner med datten. Pryllogistik på hög nivå.

Det är ju helt sinnessjukt att jag inom loppet av en halvtimme och inte med speciellt stor ansträngning kan rensa ur fem påsar ur linneskåpet att ta med till Myrornas container. Ännu sjukare är att jag nu efter en vecka inte ens minns vad jag gjort mig av med i dessa påsar.

Och vad lär jag mig? Inte ett dugg. Idag passerade vi Vingåkers Factory Outlet och jag kom hem med tre linnen och en t-shirt till Molly. Samtidigt som jag packar upp det och glädjs åt mina fynd, svär jag över att hennes lådor är så fulla att hon inte ska få ett plagg till. Ekvation omöjlig?

Också skönt att veta att vi inte kan ha alla våra kläder tvättade samtidigt för då finns det inte en chans att allt får plats i lådorna. Det måste alltid finnas ungefär 3 korgar smutstvätt för att kunna förvara allt. Sjukt ju... Köpstopp?

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha samma tvätt-garderobsystem som vi har.

2011-06-03 @ 08:09:36
URL: http://www.stina-k.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0