Just det

Kanske börjar bli läge att ändra headern på denna sida. Vi har ju en till i familjen nu och bilden på Molly är närmare tre år gammal nu. Problemet är att jag glömt hur jag gjort denna i Photoshop. Då jag öppnar PS idag får jag liksom inga minnen om hur man gör... Kanske kanske kan nyttja det faktum att vi har ett tryckeri i familjen och att det finns en tjej där som jobbar i Photoshop mest hela tiden. Måste man betala då? Jag äger det ju lite jag med, man kanske kan se det som en aktieutdelning att få hjälp med en ny header? Eller blir Skatteverket galna då?

Kommentarer
Postat av: Maria

Tryckare mutas bäst med...mousserande rosé! Funkar ev även på Skattemyndigheten :D

2011-06-17 @ 00:01:07
URL: http://frauzika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0