Impulsiv?

Visst får man nalla av sparpengar för att eventuellt köpa en cykel? Försöker motivera för mig själv att det är en bra investering. För hälsan, för kul och för att jag vill bara...

Motiverar i och för sig alla mina "impulsiga" inköp med att vi har ju inte lagt en förmögenhet på grejer till barnen typ ny vagn, ny säng, ny bilstol (jo just det en ny har vi visst köpt). Där lär vi ha sparat ett par tusenlappar som jag nu kan ta till en cykel va?

Vad håller jag på med? Jag vet ju att jag kommer köpa en cykel så är det bara.

Den bästa anledningen kan vara att jag kommer ha en värre cykel än sambon och dessutom en mer än han har. Molly har hittills skramlat ihop tre st cyklar och hon fyller 3 i augusti. Tur vi har garage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0