Gymboss

Igår fick jag även med min sambo att prova min nya kärlek kettlebells.

Även han som jag insåg rätt snabbt att detta är en ganska intensiv träningsform.

Har precis klickat hem en intervalltimer från gymboss för att kunna maxa på träningen ytterligare. Galet också att den om man köper den i Sverige kostar 270 plus frakt och om man beställer den från USA kostar 160 kr ink frakt.

En rosa blev det, allt som kan pigga upp träningen är bra.



Magnus tror för övrigt att jag är lite förälskad i Olga (www.mammafitness.se), men shit alltså denna kvinna är helt grym och min nya idol helt klart. Nu satsar jag ju inte på fem barn som hon har, men om man kan se ut så i kroppen och vara så stark som hon är efter nu senast ha fött tvillingar så kan vem som helst komma i form. Allt sitter i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Stina K

Kb och Olga rular! Ska köra ett pass ikväll.

2011-06-08 @ 14:47:50
URL: http://www.stina-k.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0