Det gör så ont

img_0959 (MMS)

Jorå det blev visst den svarta, eller grå är den väl egentligen. Matt och fin och alldeles bara min. Jag är kär! Magnus menar han dalat ännu en placering (barnen, katterna, kettlebells, racercykeln och ny mtb). Körde testrundan på den idag. Lite för knixlig för min teknik men avslutade med en bit av elljusspår (lättåkt). På de knixliga bitarna med typ mer stenar och rötter än barmark slutade jag räkna antal gånger jag stöp i backen efter fem, så minst fem alltså. Den fick ingen snäll inskolning min nya älskling!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad kul! Du måste komma upp till pershyttan nån dag! :)

2011-06-23 @ 22:20:37
URL: http://www.stina-k.com
Postat av: Cissi

Jag kommer tro mig! :)

2011-06-23 @ 22:59:55
Postat av: Helena

Glömde du inte Olga i den listan? :) El ingår hon i kettlebells? ;)

2011-06-24 @ 04:05:08
Postat av: Cissi

så sant så Helena! :)

2011-06-25 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0