Måsungar

Spanade in lite förvirrade måsungar då jag var ute och promenerade ikväll. De är för lustiga de där små liven. Ser sådär tilltuffsade, smutsigt luddiga ut och med en lätt förvirrad och stirrig blick. Det brukar alltid finnas en kull vid samma ställe här i Hallsberg som tragiskt en efter en får sätta livet till i sin hårda uppväxt på gatan.

De jag spanade in ikväll tyckte jag såg lite ensamma ut. Men jag gjorde testet och närmade mig dem lite försiktigt och vips vopps så kom mammamås attackdykandes mot mig. Åh jo de har allt koll de där måsmammorna.

Är inte naturen rätt fascinerande så säg?

Kommentarer
Postat av: Pandatrollet

Jättefin header du har :)

2011-07-15 @ 23:06:53
URL: http://pandatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0