Är jag helt dum i huvudet?

Utmanar mig själv denna vecka. 45 min promenad raskt tempo morgon och samma visa på kvällen. Två dagar avklarade och jag har bestämt mig för en vecka. Lite flytande ännu om jag kör mån-fre eller mån-sön. Bestämmer inte riktigt ännu.

Min invägning/inmätning mot mig själv är den 20 juli, då ska vi se om jag står still eller om det hänt nåt. Det svåra är nu att inte tjuvväga eller mäta utan bara köra på de sista dagarna.

Nackdelen med detta upplägg är att det inte blir så värst mycket tid till cykel eller kettlebells denna vecka (därav tvekan om jag kör till och med fre för då kan jag cykla i helgen!)

Sambon körde löpintervall i backe ikväll - det är mycket skönt jag bor ihop med en likasinnad!

Just det, vår leverans av 20 kubik ved kom också idag så det där med styrketräning kan kanske involveras denna vecka. Kasta, bära, stapla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0