Morliskt förvirrad

Min fasta övertygelse är att folk generellt hetsar ihjäl sig och kastar ut julen innan det ens hunnit bli juldan typ. Tjugondaknut är min tro att julen ska vara till. Nu har jag hamnat i ett moraliskt dilemma med mig själv...

Vi drar till Kanarieöarna på lördag och blir där en vecka, vilket betyder att Tjugondaknut passerat då vi kommit hem. Vad göra??? Ska vi jula av allt innan vi drar eller efter vi kommer hem? På ett vis är det ju skönt att komma hem och slippa ta hand om granen och allt då, men å andra sidan känns det way to early att ta ut granen nu...

Hm... ska tänka på saken ett par dagar till, vi åker ju inte riktigt än. Kanske bara att familjefadern kan få veto i denna fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0