Inväg och mät

Den 20:e har åter passerat och det betyder invägning och mätning för min del. Förändring mot senaste månaden lyder.
Vikt: -1 kg
Midja: -2 cm
Höft: -3cm
Lår: -2cm
Det tickar åt rätt håll men det går sakta, men då vet jag att det håller iallafall. Men till och med jag som vart så himla LCHFnegativ börjar fundera på att köra en chock för kroppen, typ en vecka eller så kanske? Åh vi får se. Är lite rädd att mixtra för mycket med maten så länge lilla F lever av tuttemjölk.
Sen jag började med mina invägningar och inmätningar 20 maj har detta hänt.
Vikt: -3,8 kg
Midja: -14 cm
Höft: -7 cm
Lår: -4 cm
Det är ju spännande vad man kan göra med sin kropp på tre månader ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0