Nykläckt

dsc00244 (MMS)

Hemma, lycklig, mörbuktad och lite trött. Född fredag 8 april. Inskriven på förlossning 17.25, flicka såg dagsljus 19.25, hemma lördag 12.00. Här ska inte slösas på vårdplatser inte. Nu i efterhand kan jag skratta lite åt att jag på riktigt trodde de skulle skicka hem oss då jag stod utanför dörren och bankade huvudet i hissdörren med monstervärkar. Jag trodde fortfarande inte helt säkert att det var "de riktiga värkarna" som börjat. Innan det, runt lunch, tyckte jag att sambon kunde åka tillbaka till jobbet och komma hem vid 18 då han slutade så kunde vi se om det var nåt på g. Det gick fort, jag hann inte ens äta allt smaskigt som sambon gömt med i väskan, eller spela spel, eller glida runt på gåstol i tofflor. Från 5 cm till 10 på en timme och då kör vi! Men det är lika bra det tycker jag allt. Var ju stressad att det skulle bli långtråkigt och det blev det inte. Hursomhelst, det kommer säkert mer framöver men nu är det lite ludd och mys och gos i hemmet som ligger som högre prio. So long!


Kommentarer
Postat av: Helena

Wow! Ser fram emot att höra mer! :) Starkt jobbat! Många grattiskramar till er och den nya söta lilla :)

2011-04-10 @ 21:32:40
Postat av: Maria

Men åååh supergrattis, vad härligt!!!

I morgon är det dags för oss, supernervöst och superkul!

Grattis igen till lilla gobiten!

2011-04-11 @ 21:12:33
URL: http://frauzika.wordpress.com
Postat av: Maria

Men åååh supergrattis, vad härligt!!!

I morgon är det dags för oss, supernervöst och superkul!

Grattis igen till lilla gobiten!

2011-04-11 @ 21:13:52
URL: http://frauzika.wordpress.com
Postat av: Ann-Mari

Sötast!



Grattis i massor!

2011-04-11 @ 21:34:45
URL: http://astridbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0