Midsommarbarn?

Sambon tror vi kommer få ett barn lagom till midsommar - börjar tro att han har rätt där...

Förra, jag repeterar FÖRRA fredagen var ankomsten beräknad! Blyg rackare detta.

Kommentarer att uppskatta från folk:

"Har den inte kommit än?" Se på mig bara, ser den ut att ha kommit ut eller? Jag exploderar ju snart!

"Det är väl ingen fara du som är så liten och nätt!" Procentuellt är min viktuppgång dryga 36% mot ursprungsvikt. Jag känner mig icke liten och nätt. För 8 månader sen var jag rätt färdig med att vara gravid.

"Du ser så fräsch och pigg ut!" Tack, men vad ska man göra lixom? Blir ju inte roligare att se för jävlig ut ju.

"Passa på att vila och sova mycket." HUR??? Att vända sig ett halvt varv i sängen är ju som ett spinningpass. Vila med en 2,5 årig modell "jag ska testa alla gränser som finns" är lite av en utopi.

"När är det dags för dig då?" Det VAR dags för en dryg vecka sen...

Missförstå mig rätt här, jag ÄR lycklig på alla sätt och vis och jag ser verkligen fram emot denna nya familjemedlem och hoppas allt går bra då det väl drar igång, men tålamod har ju aldrig vart min grej i livet. Tycker inte jag blir speciellt mycket bättre av all övning heller. Sen är jag inte helt tjejen som njuter av att se ut som en tjockis. Fatta dagen man kan dra på sig löpardojjorna och få springa tills man nästan kräks och sen kunna lägga sig platt på mage för att man bara kan just det!

Oh well, det finns de som har det värre. Japan, Libyen eller alla som bor i Örebro dessa dagar till exempel.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0