Spel och dobbel

Idag blev jag uppringd av nåt sånt undersökningsföretag. Jag gillar sånt - att svara på frågor och känna att jag får vara en del av statistiken. Dagens tema var lotto och spel. Jag kunde typ bara komma på nätpoker då hon bad mig namnedroppa lite olika typer av spel (Unibet och company). Sen frågade hon om jag hade hört talas om Bingolotto, Postkodslotteriet, V75, Keno osv. Jodå, de känner jag ju till. Kände mig lite som 20 år och novis på spel. Hon avslutade samtalet med att fråga min ålder och då insåg jag att det var första gången jag presenterade mig själv som 30 år. Joråsatt..

En annan bra fråga var om jag ofta lånade pengar av anhöriga för att spela på skraplotter??? Kanske skulle behöva nu då räkningen från elektrikern damp ner i brevlådan idag. Men gissa vad ett skymningsrelä kostar då. 793 kr ganska precis. Det var då den lilla delen av räkningen. För att omfördela lite ström. Jaja. Nu inväntar jag skatteåterbäringen i slutet av november. Tacka reseavdraget och ROT säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0