Ny karriär?

Idag fick jag ett gäng kängor av min söta sambo om att jag klagar så på att jag är så trött (jag ääääär såååå trött och bara somnar så fort jag blundar). Han menar att jag inte blir piggare av att klaga och jo det vet jag ju. Jag är ju typ master of att sprida god stämning och peppa igång andra, men nånstans måste jag väl få läcka lite tycker jag.

Men surt får han snabbt tillbaka då han kommer hem från innebandyn med en liten (yttepytteliten om ni frågar mig) skada vid knät och läggar ut klagovisor så det står härliga till. Det gör ju inte mindre ont för att man klagar eller? Men mycket sympatisk som jag är så trollade jag till ett kylomslag (kan det heta så?). ICAs Asian wok och scarf från mycket trevlig norsk klädesbutik (läs: Cubus) kanske kan funka? Kanske ska satsa på vårdkarriär? Han fick en öl också, så nu är det tyst som i kyrkan minsann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0