Mjukt om tassarna

Då var heltäckningsmattan på plats. Det blev en svart för att den gråa såg grön ut så då blev det svart helt enkelt!

En av fyra byråer ihopskruvad och klar. Precis då jag sitter och ska få till den sista lådan ringer sambon:

- Just det, du får absolut inte gå på mattan förrän limmet torkat, så typ inte idag.

En liten parentes han kanske borde sagt till mig innan han sa att mattan var inlagd och klar... Jaja, vad kan ske liksom? Att den fastnar ännu bättre för att jag trampat ner den lite eller?

Nu är det som sagt tre byråer till att skruva, en garderob, tapetsera väggen, skruva golvlister, fixa en fin belysning och sen är det så gott som klart. Optimist som jag är tror jag att detta kan bli klart denna helg, speciellt i och med att jag planerar att eventuellt dra en tur till Göteborg imorgon och sen en tur till Mariestad på söndag. Hustomte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0