Kom på en sak idag

Mitt under midsommarfirande på hembygdsgården kom jag på det!

Jag: Nu kan vi ju skaffa hund ju!
Sambon: Hur menar du?
Jag: Du jobbar ju i Hallsberg nu och kan åka hem på luncherna och gå ut med den ju. Men det får inte vara nån liten hund som kan rymma genom kattluckan. Typ inte jack russel, tax eller så.
Sambon: En labrador kanske?


Hör ni? Det kan finnas hopp för hund, det var ju faktiskt sambon som föreslog rasen ju. Familjen Stranneby/Andersson: En mamma, en pappa, ett barn, tre katter och en hund. Shit det låter ju toppen. Nu ska jag googla uppfödare av labradorer och sen dressa om och fira midsommarkväll.

Kommentarer
Postat av: anna

Ett tips om ni ska skaffa hund är att se till att ha en daghusse eller matte. Det är verkligen inte schysst mot en hund att vara hemma ensam hela dagarna med bara en lunchpromenad. Det kommer bli en olycklig hund som antagligen kommer riva hela ert hus...

2010-06-28 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0