Första gången

Paketkalender! Många är ambitiösa och slår in och köper 24 olika kreativa saker. Jag orkar inte, det finns färdiga kalendrar med lådor i. Problemet jag stötte på var att lådorna var av modellen pyttepyttelådor. MEN jag lyckades fylla alla 24 lådorna. Nu återstår bara utmaningen att hålla för alla lådor som inte ska öppnas. En 2åring har inte värst mycket tålamod att skryta med kan jag upplysa.

Men det blev succé! Dagens låda innehöll ett glashjärta (rea på Fredrikssons) samt en glaskula (leksaksbutiken typ 1 kr). Glaskulan har vi lekt med uppskattningsvis merparten av tiden spenderad i hemmet idag. Rulla rulla rulla rulla...

Även mamman och pappan har varsin kalender av modell Bingolotto (tack mamma!). Magnus var 7 nummer från att vinna en bil idag. Det vill säga alla sju nummer man skulle ha var fel...haha. Han är en lustig prick min sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0