Dra mig på en pinne

Forden startade! Precis när vi skulle till att putta ut den och bogsera den så starta fanskapet! Helt otroligt! Har provat säkert tio gånger vid olika tillfällen, men vid temperaturer på -20 grader och helt igenfrusen då passar det visst...

Vad kan vi ha sparat på det? Typ 10 tusen kanske? Vad ska vi göra för de pengarna nu då?

Dessutom sparades en heldel blondinpoäng genom att inte bogsera ner bilen till verkstaden och sen upptäcka att den faktiskt startar. Kan se verkstadskillen framför mig:
"Hade du provat att vrida om med nyckeln?"

Tur för min heder.

Jag gillar Kadetten bättre, dessutom går syskonvagnen in i den också så vi kanske kan ha en Opel Kadett från 1988 som vår enda bil? Lite jobbigt att det är en tvådörrars bara. Men jag har inga toppenkänslor för Forden, även fast det är en Flexifuel och allt. Kan kärlek växa fram kanske?

Kommentarer
Postat av: Veronica Strandberg

Haha, som när jag lämnade in bilen för att ta bort passagerarairbagen.



Bara det att det inte fanns någon airbag där... Hrm

2010-12-02 @ 00:02:12
URL: http://www.veronicastrandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0