Real life IKEA

Nu är jag taggad! Fick på mig arbetskläderna och fick en skön känsla av välbehag! Sitter även och bloggar i dem... sjukt? Ja kanske! Har inte haft framme uniformen sen midsommar förra året. Den positiva överaskningen var att allt passade förutom mammabyxorna som var hejdlöst för stora - SKÖÖÖÖNT! Det roliga var även att skärpet är för stort, vad har skett???

Som ambassadör för IKEA är det viktigt att vara välklädd. Hel, ren och rätt monterad (reservation för det sista...).

Jag är på god väg, byxorna ska läggas upp, pikén strykas och fram med ett par skor så är jag all set för imorgon!

Samma arbetsplats men nytt jobb på arbetsplatsen. Ärligt så är jag skitnervös, asstressad och pirrig, men det mesta brukar ordna upp sig efter hand så lite lugn är jag också. Det sköna är att Magnus är hemma med Molly nu och jag slipper ha dagisångest samt det faktum att vi faktiskt bara har ett barn. Ental är under kontroll, fleratal är det inte!

I framtiden springer ni på mig på sovrums och barnens IKEA, om det nu är så att jag inte hör av mig här på ett tag. Man vet aldrig! Min första arbetsvecka snittar 45 timmar - here we go! Ingen vuxeninskolning här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0