Innegångsförbud?

Kom hem efter träningen och upptäcker att ytterdörr är låst och ingen vill öppna. De sista jag sa var att jag inte tog några nycklar med mig och det var inget problem i och med att sambon och jag i princip skulle mötas i dörren - han påväg till träning och jag påväg hem från träning.

Hursomhelst, låst dörr och ingen öppnar. Bilen hemma, barnvagn hemma och inga andra synliga spår av tillflykt. Ringer hem två ggr (minst) och på sambons mobil. Dåligt med svar om man så säger. Letar reda på en filt i och med att jag inte tog med tröja och är svettigare än svettigast och kall!!! Sveper den runt mig a la Batman stil. Mycket stilfullt!

Efter 30 minuters väntan kommer Magnus ut och undrar varför jag smyger omkring på altanen. Jo då men han hade vart på övervåningen, vikt tvätt och lyssnat på musik! Jag trodde i princip de lämnat huset med ambulans! Vad är det för fel att svara i telefon och inte låsa in sig på detta viset?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu får ni allt börja låsa ordentligt!!

2009-09-08 @ 14:54:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jannica

Du får vända det negativa och istället se hur jäkla ambitiös han var som vek tvätt :-)

2009-09-19 @ 00:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0