Swisch bara

Ibland (läs oftast) går det så fort att man inte hänger med.

Molly har minst tio tänder (det vi kan se då hon öppnar munnen vill säga, kan vara flera), jag börjar nytt jobb, jag har köpt en ny säng, jag har hunnit vara sjuk två gånger på alldeles för kort tid (orsak=barn?), källardörren har fortfarande inte kommit på plats, jag har fyllt 29, min mobil har lagt av och jag har fått impulshandla en ny (trist och kul), jag lånar mammas bil och lyckas bli av med en blinkers, tappa antennen samt få in vatten på golvet i baksätet och har även insett att jag kanske tagit mig vatten över huvudet vad gäller att tacka ja till allt.


Alla ska visst vara på samma ställe...


Gammal källardörr, snart ny!


Ny bilstol, har insett att vi har ett barn nu som typ börjar bli stor.


Söndagsfunderar


Talar för sig själv


Pimpat vardagsrummet med rosa lampa och kuddar.
Fantastiskt dålig bild, men ni får nog en känsla om hur
det lyser fint, eller?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad söt hon är er tjej!

2009-10-28 @ 08:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0