En vecka

En vecka har snart gått sen jag började jobba igen! Jag är så matt i huvudet att jag inte ens orkar reflektera över alla intryck. Separationen barnet och arbetslivet är ett faktum och jag vet inte vad jag har bestämt mig för att tycka om det. Låt mig återkomma om en vecka eller två i fallet. Jag hoppas att jag kan tänka lite klarare då.

Att ha M hemma som hemmapappa är GULD! Mat på bordet, städat garaget, tvättar, röjer förrådet och bakar bröd! Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara man? Borde han fått komma hem ännu tidigare kanske?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Låter ju nästan för bra för att vara sant :-p. Fast du kanske har varit den där underbara hemmafrun när han jobbat?

2009-10-05 @ 20:11:32
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0