Spara

För varje faktura som dimper ner i brevlådan har jag börjat ringa upp och förhandla mig fram till "bästa pris". Idag var det dags att spara pengar på att dubbelkolla om vi verkligen skulle betala 399 i månaden för internet och nej det skulle vi inte. 229 var det nya budet. Varför kan de bara inte justera det direkt så man slipper ringa och förhandla?

Under utredning är priset på kattförsäkringen. 3 identiskt försäkrade katter skiljer i pris, mycket konstigt tyckte även damen på Agria. Hur ska det gå då jag börjar jobba sen, vi kommer bli ruinerade på alla pengar som bara luras av oss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så företagsam! Du kanske skulle ta och ringa några samtal åt mig också när du ändå är i farten. Jag är nämligen väldigt dålig på såntdärna.

2009-05-07 @ 22:53:33
Postat av: Tess

håller med...själv betalat jag bara o ser...nje inte glad ut men betalar snällt..

2009-05-08 @ 06:54:58
Postat av: Linda

Vad duktig du är som tar tag i sånt där. I detta hus är det ngn annan än jag som gör det.. Men visst finns det pengar att spara! :)

2009-05-08 @ 07:24:25
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0