Oh yes

Vi har på ett par dagar dragit in 5250 kr till hushållskassan genom att sälja sånt vi inte behöver. Man kan nu även börja ana en något luftigare källarvåning hemma hos oss. Jag kommer icke att sakna tvättmaskinen och torktumlaren (man behöver inte ha dubletter av allt i ett hem).

Lite nostalgiskt bara att sälja Mollans vagn, men jag tog mig samman och kämpade emot nostalginerven. Det är den lilla rackarns nerven som annars lätt kan fylla en hel källare med saker på praktiskt taget ingen tid alls.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det en härlig känsla att håva in pengar för grejer man knappt vet att man har.. Är lite sugen på att rota igenom vårt förråd. Misstänker att det finns ett och annat som är fullt säljbart där..

2009-03-02 @ 08:24:38
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Här ligger jag i lä :-)

Är supernöjd över att ha sålt Weras babyskydd för 1000 pix. Nu ska jag satsa på att sälja vagnen dyrt...

2009-03-02 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0