It's my blog and I cry if I want to

Inspirationen tryter och det kan ha med följande saker att göra:

- Temperaturen, enough said!
- Miss Molly är inne i nån slags fas igen. Sover bokstavligen helvetiskt dåligt både natt som dag.
- Känner en smula stress över att få ihop ett skivstångspass och ett spinpass till hösten.
- Miss Molly är även en liten igel som klänger i mina ben vart jag än går och gallskriker om jag lämnar rummet.

Låt oss vända det till positivitetens tankar:

- Det är fantastiskt att vi har olika årstider i Sverige.
- Hon utvecklas och det är väl fantastiskt va?
- Jag som är så kreativ fixar det på nolltid.
- Närhet är kärlek!

Jag försöker peppa upp mig själv här om ni inte märkte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0