Dilemma

Min kära mor är i rensartagen och släpar över all möjlig bråte som tydligen hävdas vara min. Det står lite käckt ett lass med diverse kartonger på vår altan lite då och då. Mitt dilemma är vad man ska göra med alla dessa prylar. Spara slänga? Och vad?
 
Jag roade mig med att skriva dagbok under mina ungdomsår. De från då jag var typ 11 är ju rätt charmiga: "Nu är jag så trött på den och den, hon hjälper aldrig till då hon sover över hos mig och jag måste hjälpa till då jag är där." Eller: "Idag gjorde jag slut med den och den, han blev ganska ledsen, men inte lika ledsen som de andra gångerna jag gjort slut." De dagböckerna är ju ganska kul. Sen kommer vi till dem från då jag var typ 13 och äldre, det är här jag börjar skämas och rodna då jag läser!!! Asså om Molly ens kommer på tanken att liva det liv jag levde på högstadiet så blir det barnaga på hög nivå, det känns väl relativt rimligt. Jag måste nog elda upp dessa dagböcker iallafall...


Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vad jag är glad att jag inte skrev dagbok de åren. Jag vill INTE bli påmind om alla idiotiska saker jag har gjort!

2009-07-27 @ 13:33:48
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: mailis

Spara dom! Det hör tonårstiden till. Man måste göra dessa idiotiska grejor för att

förstå varför man inte ska göra dom.



2009-07-27 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0