Varför tittar jag?

Fastnade på en av femmans dokumentärer (igår "Virgin school" och idag "Flickan med två ansikten"). Kommer på mig själv att sitta och storgråta till denna dokumentär. Varför i hela fridens namn kan jag då inte bara byta kanal? Jag sitter kvar och plågar mig igenom hela dokumentären och gråter så jag knappt kan se textremsan. Förrut reagerade jag bara såhär starkt på elaka och sorgliga saker om djur (typ annonser om borttappade katter och när man säljer hundpäls på jackor i Sverige och så filmen Lassie förstås) och nu ska jag börja reagera lika hysteriskt på allt som har med barn att göra. Vad ska komma härnäst? Börja grina till Sverker då han ställer folk mot väggen i PLUS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0