Skridskor igen...

Min nyfunna hobby heter långfärdsskridskor, ett rent familjenöje. Molly fick åka från Skåleklint till Sandviken på sjön Tisaren. Och alla som såg oss komma åkande med en barnvagn på isen trodde nog vi hade en pyttepytteliten störning, men vet ni, det struntar jag i faktiskt! Jag är även fantastisk stolt över att jag har en friluftspryl som Magnus inte äger ännu(observera att han har lånade skridskor och kängor...). Han har annars en hel del braåhasaker vad det gäller friluftsliv...


Kommentarer
Postat av: Jannica

Det är något jag tycker är så skönt med att bli äldre, man skiter i vad folk tycker och tänker om en. Man är så pass vuxen att man står för hur man ser ut och vad man tycker om

2009-01-09 @ 19:31:59
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: T

Ser supermysigt ut! Lovely! Själv äger jag ett par vita konståkningsskrillor från -92, hmm... Inte lika härligt. Ha en fin tacofredag! Vad gör ni nu när Idol är slut? Blir det Let's dance? Vi är villrådiga, hehe. Kram!

2009-01-09 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0