Måste ta paus

En av mina egenskaper (positiv eller negativ, döm själv) är att det jag tar mig an, går jag in till 110% för. Idag är uppgiften att montera på sittdelen på Mollys vagn. Nu börjar hon lixom kunna sitta lite och är inte helt nöjd med att man lägger ner henne på rygg hela tiden, det nyfikna lilla livet. I och med att vi köpte vagnen begagnad fick vi inte med någon bruksanvisning, men hur svårt kan det vara att montera på en sittdel på en vagn, typ bara att snäppa i va?! Inte fullt så enkelt kan tilläggas... Två timmar senare och jag är alldeles alldeles snart klar, eller det är vad jag tror iallafall...


Bild tagit med videokameran på juldagspromenad, liggdelen till vagnen - ett minne blott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0