Me and I

Som relativt nybliven mamma (hur länge är man det egentligen?) har jag skapat bekantskap med hemmapartyn så som Me and I. Även om man bestämmer sig riktigt hårt för att inte handla nåt så bara blir det så iallafall... För er som inte har barn kanske detta kan liknas vid Tupperwarepartyn, eller ljuspartyn, eller sexpartyn, eller aloe werapartyn eller vad det nu mer finns. Ni vet hur det är, man kommer alltid hem med nåt. Fick visst med mig nån slags lejondress med tillhörande mössa. Så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den ser ju jättesöt ut! Ska snart på Me and I-partaj jag med.. och jag har aldrig kommit ifrån ett sådant party utan att ha köpt något... :)

2009-02-14 @ 14:26:34
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0