Hår

Jag har länge funderat på detta med att klippa sig i en "kort praktisk mammafrisyr". Min hårlängd är för tillfället helt perfekt för en liten bebis att få tag i och rycka hårt (speciellt på morgonen av någon anledning), samt gnugga in sina klistriga grötfingrar i (i princip efter varje måltid). Min slutsats är att man antingen klipper av sig håret , eller skaffar sig långt som går att sätta upp i stramste knut a la lärarinna från 40-talet i nacken så bebis inte får tag i det. Mitt hår är varken kort eller långt - inte en praktisk mammafrisyr med andra ord.


Kommentarer
Postat av: frissan

Hörredu du...ett snyggt hårband vore kanske bra...du kan få låna mitt.hi hi hi

2009-02-25 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0